KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA سوارچي جاتوراپاتارپونگ سرمربی تایلند اظهارات جنجال برانگیزی مطرح کرده است.

سوارچي جاتوراپاتارپونگ سرمربی تایلند اظهارات جنجال برانگیزی مطرح کرده است.


مدير ورزشي تيم تايلند نيز ايران را تيمي با مشکلات داخلي توصيف کرده است. در همين ارتباط روزنامه انگليسي‌زبان بانکوک‌پست گزارشي را منتشر کرده که ضمن انعکاس باورهاي اين مربي تازه‌وارد، آخرين اتفاقات و تحولات رقيب سه‌شنبه شب مردان کي‌روش را مشخص مي‌کند

*شروع کار مربي جديد با پيروزي بر بحرين

«سوارچي جاتوراپاتارپونگ»پنج‌شنبه در ديدار دوستانه با بحرين کار خود را به عنوان سرمربي جديد تيم ملي بحرين با برد شروع کرد. در پايان اين بازي بود که «جاکاراپان کوپروم»، هافبک بوريرام يونايتد سومين بازيکني شد که از کادر نفرات تيم ملي براي سفر به تهران به خاطر مصدوميت خط خورد. قبل از اين بازيکن سوري سوکا و سوچواو نوتوم که هر دو از بوريرام هستند، به دليلي مشابه از تيم ملي کنار گذاشته شدند.

*باورهاي بازيکن مصدوم شده

جاکاراپان اظهار داشت: باعث تاسف است که بارديگر مصدوم شدم. مجبورم پس از يک دوره نقاهت طولاني کار را دو مرتبه از سربگيرم. واقعا ناراحتم. چون مي‌خواستم از فرصت استفاده کرده و يکبار ديگر براي تيم ملي بازي کنم. اما سوارچي به من گفت نگران نباشم چون بازي‌هاي ديگري هستند که مي‌توانم بازي کنم.

*به جاي سه غايب فقط يک جانشين دعوت شد

در غيبت اجباري اين سه بازيکن مصدوم و غيرقابل دسترسي، سرمربي جديد تايلند تنها يک بازيکن جايگزين به تيم ملي دعوت کرد. اين بازيکن فراخوانده شده سوتيون پوکوم است که در پستي بازي مي کند که سوري فعاليت کرده است. سوارچي گفت مسائلي را مد نظر دارد که اميدوار است پس از بازي با بحرين به آن دست پيدا کند.

*بحرين شروعي خوب براي مربي جديد

مربي جديد تيم تايلند که خود روزگاري پيراهن تيم کشورش را به تن داشت، اعتراف دارد تيمش در ديدار با بحرين خوب عمل کرده و يک بر صفر نيز برنده شده ،اما داراي يکسري ضعف‌ها نيز است.

او عنوان کرد: بازي با بحرين شروع خوبي براي من بود. بايد در شوت زدن و پاسکاري دقت بيشتري کرده و پيشرفت کنيم.

*بازي در آزادي، وظيفه سخت مربي

به اعتقاد اين مربي تيمش وظيفه اي سخت در بازي تهران پيش رو دارد. او معتقد است که تيم ايران مي‌تواند حريف سرسختي براي او و بازيکنانش باشد.

در عين حال اين مربي خوش باور و ظاهرا خرافاتي، تصور مي‌کند تيمش چون بر بحرين غلبه کرده ،‌در تهران نيز صاحب موفقيت خواهد شد.

او گفت: مربيگري کار بسيار سختي است. اما وقتي بازيکن بودم، هيچوقت مقابل ايران نباخته‌ام. تلاش مي‌کنم همين رکورد را پس از بازي سه‌شنبه شب نيز حفظ کنم. حفظ اين رکورد مي‌تواند باعث خرسندي و شعف مردانم شود.

*نقطه نظر مدير ورزشي تايلند

در اين حال مدير ورزشي تيم ملي تايلند نيز باور دارد ايران، حريفي به مراتب سخت‌تر از بحرين نيست به همين دليل مردانش بايد در بازي تهران دست به کار بزرگي بزنند.

وي افزود: ما شانس خوبي داريم که ايران را شکست دهيم. آنها مشکلات داخلي دارند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: اضهارات, جنجال, برانگیز, سرمربی, تیم, ملی, تایلند, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )